Stare X

Aproape că nu mai am nimic de zis
Am adunat pe genunchi lumină și tăciune
Am alergat pe câmpuri de flori
Toate cuiburile păsărilor oarbe le cunosc
Un fir de iarbă crește azi din urma mea
Lutul copilăriei mi-a încărunțit toate fericirile
Aproape că mi-am îndeplinit misiunea de a fi
Om
Am ascultat toate cuvintele pământului
Am iertat toate visele
Am intrat goală în gol
Mereu singură
Niciodată fără tine
Aproape că am iertat tot
Toate nedreptățile ce încă nu mi s-au făcut
Le-am înăbușit cu blândețe în mine
Pe toate le port
Am plâns ori de câte ori am fost fericită
Am trăit viața unui singur copac
Am semănat flori ieftine
Aproape că am rămas pentru totdeauna
Eu


Mai e loc de viață
Mai e loc de ploaie și de fluturi


Aproape că am reușit să iubesc.


© Luminița Amarie 

painting: Andrew Atroshenko