Liant

Nu am reușit să fim cei mai buni
Tu ești însă atât de luminos și astăzi

Da, vom face un punct asupra iubirii noastre
Sună patetic, știu
Dar iată-ne aici


Mâinile mele în mâinile tale
Am ajuns la capăt


Nu am fost cei mai mari
Nu am fost cei mai bogați
Nu am clădit cea mai înaltă casă
Nu am mâncat cele mai scumpe bucate
Nu am avut nimic din tot ceea ce
au avut ceilalți


Apoi...
Povestea noastră de dragoste...
Oh, ea nu a fost cea mai frumoasă poveste
Ochii hulpavi ai celorlalți
Nu au înțeles niciodată de ce te-am iertat
De ce te iubeam
Eu nu am cerut înțelegerea lor
Nu, eu niciodată nu am vrut nimic de la nimeni


Răbdarea ta
Poemele mele
Tăcerile tale
Liniștea mea
Plecările tale


Mereu ne-am iertat
Mereu te-am așteptat acasă


La început am vrut lumină
Doar tu m-ai învățat
Întunericul cenușii


Tot ți-am dat
Tot mi-ai luat


Ah, povestea noastră...
Desigur, nu a fost una dintre cele mai frumoase


Trădările tale
Iertările mele
Trădările noastre


Despărțirile stinghere și nereușite


Mereu te așteptam la masa mea
Mereu veneai la masa noastră


De multe ori au fost și lacrimi
Și blesteme
Dar niciodată regrete


Târziu
Târziu am înțeles că doar eu îți contam
Restul au fost chibrituri aprinse din joacă
Erai tu băiatul cu chibriturile
Dar... doar eu aveam lumina


Dragul meu
Povestea noastră
Desigur, nu a fost cea mai frumoasă poveste
Dar rămâne cea mai simplă și cea mai cutremurătoare
Iubire.




© Luminița Amarie