Jug de vise

.....................................
să mă trezesc într-o dimineață
totul să redevină ceea ce a fost
copilăria rămâne un vis.
a retrăi fericirea contemplării unui câmp de flori
flori pe care nimeni nu le culege.
aș arunca din mine tot ce-am adunat în anii străini
în care nu am făcut decât să trăiesc pentru alții
devenind chiar eu altcineva.
le-aș cere părinților mei să fie fericiți
că m-au născut în colbul satului pustiu
le-aș jura că nu-i voi părăsi niciodată
chiar dacă mereu voi pleca
aș da veșnicia
în schimbul unei clipe cu frații mei mici
mi-aș vinde sufletul pentru întoarcerea lor acasă
mi-aș lua singură chipul în mâini
aș recunoaște că nu am iubit niciodată
că drumurile
au fost singurele mele intenții
de a scăpa de mine ,
în veci n-aș renunța la ele.
dacă
vreodată va trebui să dau socoteală
pentru toate greșelile acestei vieți
aș cere judecății să nu-mi ia puterea de-a scrie
acesta fiind singurul mod de-a mă recunoaște
în rest să-mi ia tot.

pe toate le-aș face
dacă m-aș trezi într-o dimineață
făcătoare de minuni.




© Luminița Amarie