De mine

Ceva de spus
mai e mereu ceva de spus

Nu
nu m-am întrebat niciodată unde pleci când închini
acel pahar
și privești în jos
nu m-am aruncat niciodată în gol
după ultima noapte de dragoste
nu am fost icoana nimănui
și nici nu
mi-am vândut numele
pe-un drob de sare
am băut apă
am râs ca o himeră dezlegând frânghiile unui singur om
dar cine era el nu știu nici astăzi
e drept că am iubit copiii
poate singura mea iubire
în rest carne
am ascultat povești dar nu am crezut în ele niciodată
am mințit și mi-am mușcat singură din singurătate
și azi
din rana mea
mai curg amintiri
am privit fotografiile tale
da, mereu există un ,,tu" unul singur dealtfel
le-am privit și te-am urât
apoi din nou
te-am uitat în mine

Nu
eu nu te-am trădat dacă am plecat
eu te-am scutit de o mare
mare singurătate

De mine. 





© Luminița Amarie