Primăvara mea

Azi e un fel de primăvară, dansează fluturii prin păr,
Se plimbă prin văzduh iubirea, ne-mbată florile de măr.
Te pierzi prin cântec, și minunea în ochii tăi se-arată,
Înfiorată ești ființă și-atâta de curată.


Cristalul clipelor de rouă ne-mbracă în culori,
Hai să înmugurim pădurea, să adormim prin flori.
Să fii, să fii, să fii frumoasă, tu primăvara mea,
Azi e un fel de bucurie, îmi strigă inima.


Și lumea toată ne privește, prin părul tău de soare,
Îți prind secundele de aur, te-mbrac în sărbătoare.
Azi e un fel de primăvară, te mângâi cu mireasma,
Și stropi de ploaie-ți cad pe frunte, ești postul meu și-agheasma.


Și te-aș privi o veșnicie, ți-aș închina cireșii,
Care de-atâta gingășie ne-ar scoate din depresii.
Pe chipul tău ca o petală, de crin, nevinovată,
Eu ți-aș așterne primăvara de azi, imaculată.




© Luminița Amarie                                 Alte poeme semnate de Luminita Amarie