Memorii

Port în mine istorii,
Port în mine povești,
Port în mine regrete și atâtea vieți care mi se plimbă
prin sânge,cu un acerb dor și patos de
ceea ce am fost cândva.
Port în mine trăiri și emoții,
care ar putea în aceasta nemuritoare clipă,
întoarce timpul
și rascumpăra fiecare regret.
Port în mine, în memoria mea, viața mea.
O viață trăită, o viață pustie,
o viață plină de mine și de cei cărora, independent de mine
le-am oferit cheia
și arătat drumul,
spre a-mi deveni amintire.


Iată, deci, memoria mea este însăși viața mea.
Să fiu fără memorie ar însemna că nu m-am născut
încă ...


© Luminita Amarie 


Libera cădere   Închipuit destin    O singură ființă, un singur Dumnezeu    Rămâne visul    Regăsirea despărțirii   Tumultul sufletesc   Ultimul ecou    Plecarea din noi     Doina dorului     Zbor frânt