Aseară m-am visat


Aseară am visat că eram una
Cu cerul care-n aer cuvânta,
Că mama îmi punea pe creștet mâna
Și tata-mi povestea câte ceva.


Și parcă o bătrână, of bunica!
În prag cu pâine caldă mi-a ieșit
Spunându-mi, "fata mea, nu e nimica"
Mai veșnic cum e omul ce- a iubit!


La geam se auzea câte-o colindă,
Și Doamne, ce lumină cobora!
Purtată de copiii care-n tindă
Cu glas de îngeri vesteau nașterea.


Și parcă frații mei primeau din ceruri
Lumina și-o-mpărțeau la rândul lor,
Prin sat mai răsunau doar leruri, leruri
Credință-n noi sălășluia. Ce dor!


Aseară m-am visat la mine-n casă,
Iubirea ca pe-un tainic adăpost,
Crăciunul ne-aduna pe toți la masă
Și cei pierduți primeau în dar un rost.


Iar sfântul meu din ceruri parcă mâna -
Pe frunte, ca un fulg mi-a așternut
Spunându-mi "sora mea, primește-acuma
Iubire, căci e tot ce ai cerut.


Și l-am visat pe bunul meu, bunicul!
Cum mere și bănuți îmi dăruia,
Spunându-mi "mulțumește-te cu picul",
În tine-ai să găsești averea ta!


Aseară m-am visat fiind acasă
Cu toți ai mei ce-mi sunt și ce-au plecat,
Singurătatea nu-mi stătea la masă
Aseară că trăiam ... eu am visat.


© Luminita Amarie


Alte poeme semnate de Luminita Amarie